Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową.
EKO-OFFICE – Nowoczesna firma w koncepcji Zrównoważonego Rozwoju. W trakcie udziału w tym szkoleniu omówimy pojęcie koncepcji Zrównoważonego Rozwoju, historię jej powstania jak i najbliższą przyszłość. Przekażemy wiedzę o Europejskim Zielonym Ładzie, Fit For i śladzie węglowym. Zapoznamy Cię z Life Balance i Wellbeing. Zaczerpniesz również informacji o komunikacji interpersonalnej i rozwiązywaniu konfliktów.
EKO COACHING. Szkolenie to pomaga zostać świadomym konsumentem, zmienić styl życia na przyjazny środowisku, ograniczyć ilość odpadów, zastosować zasadę zero waste, inspirować siebie i innych do działań proekologicznych.
HOME-OFFICE – Praca zdalna. Szkolenie to porusza tematykę koncepcji pracy zdalnej, jej komfortu oraz wyzwań a także przeszkód i konfliktów pojawiających się w trakcie jej wykonywania. Biorąc udział w szkoleniu nauczysz się zwiększać swoją motywację i efektywnie zarządzać czasem. W trakcie szkolenia dowiemy się również wiele o Worklife Balance i Al.
ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ – w roli pracownika zakładu pracy. Szkolenie to służy poznaniu nowoczesnych metod radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałania pracoholizmowi i wypaleniu zawodowemu, technik zarządzania sobą w czasie (efektywnego gospodarowania czasem pracy), ćwiczeniu umiejętności organizowania własnej pracy oraz radzenia sobie z nawałem obowiązków. W trakcie tego szkolenia uczestnicy będą uczyć się właściwego ustalania celów oraz priorytetów w sytuacjach zawodowych i osobistych, w celu planowania działań i konsekwentnej realizacji zamierzeń w dążeniu do sukcesów zawodowych i osobistych.
MOTYWOWANIE I COUCHING w rzeczywistości zakładu pracy – Jak to robić lepiej? Warsztat ten służy poznaniu podstawowych wiadomości dotyczących teorii i praktyki motywacji oraz metod skutecznego – czyli konstruktywnego i efektywnego – motywowania, a także odkrywaniu i rozwijaniu własnych umiejętności inspirowania i zachęcania współpracowników do dobrej pracy. Cele zajęć, to: poznanie zasad i metod efektywnej motywacji i wywierania wpływu na innych ludzi; autodiagnoza swych zasobów i trudności w motywowaniu innych i samego siebie; uświadomienie uczestnikom istnienia czynników demotywacyjnych i praca nad poszukiwaniem pomysłów użytecznych w realiach zakładu pracy na to, jak je ograniczać i eliminować; trening umiejętności kierowniczych w zakresie motywowania współpracowników.
ASERTYWNOŚĆ W PRACY – Warsztat ten służy wzmacnianiu pozytywnej samooceny i zdrowej pewności siebie. Uczestnicy uczą się budowania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi – interesantami, współpracownikami – w sposób asertywny: stanowczo w treści, łagodnie w formie, bez poczucia lęku w sobie. Trening ma bardzo praktyczny charakter. Cele zajęć, to: poznanie zasad asertywnej komunikacji: stanowczej w treści, łagodnej w formie, bez poczucia lęku w sobie; autodiagnoza asertywnych, uległych, agresywnych i manipulacyjnych postaw i zachowań uczestników oraz typowych sytuacji, kiedy te postawy i zachowania u nich występują; praca nad własnymi zasobami uczestników w zakresie uświadamiania sobie swoich mocnych i słabych stron, a także wzmacniania pozytywnej samooceny i autentycznej, zdrowej i wspierającej pewności siebie (umacnianie asertywnego monologu wewnętrznego); wzrost efektywności komunikacji międzyludzkiej oraz poprawa relacji międzyludzkich i atmosfery pracy w firmie; nauka sposobów utrzymywania konstruktywnego kontaktu z partnerem rozmowy w sytuacjach trudnych; np. konfliktu, sprzeczności interesów, odmowy współpracy, agresji, krytyki, prób manipulacji, wyrażania zastrzeżeń, niezadowolenia itp.
TEAM BULDING – praca zespołowa. Szkolenie to służy uświadomieniu procesów grupowych oraz poznaniu metod budowania i podnoszenia skuteczności zespołu. Cele zajęć, to: poznanie zasad efektywnej współpracy w zespole, wzrost efektywności komunikacji międzyludzkiej w pracy zespołowej, integracja zespołu oraz poprawa relacji międzyludzkich i atmosfery pracy w firmie, wzrost efektywności pracy zespołu.
WSPÓŁPRACA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W PRACY. Jest to szkolenie poświęcone rozwijaniu umiejętności konstruktywnej komunikacji interpersonalnej w rzeczywistości pracownika w sytuacjach trudnych – w warunkach stresu, konfliktu. Jego celem jest zwiększenie gotowości do budowania zdrowych, nacechowanych szacunkiem relacji międzyludzkich oraz efektywnej współpracy.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA. W trakcie tych zajęć uczestnicy uzyskają wiele praktycznych umiejętności w zakresie sprawnego porozumiewania się. Liczne ćwiczenia, analizy przypadków, testy itp. pozwolą uczestnikom poprawić nie tylko osobiste umiejętności, ale również będą bezpośrednim odniesieniem do komunikacji w pracy.